Rörd .

Jaa, nu sitter jag här med tårar i ögonen, läste precis ett par fina rader som Alexandra skrivit som jag bara tycker att ni måste få se, så här kommer de:


Lina Wettergren!

Jaaaha duuuu Lina! Här finns det mycket att säga! ska försöka hålla mig kort.. haha .. jag kan börja med att tala om att du betyder sjukt mkt för mig! du och jag är verkligen "tajta"!!! jag blir alltid så jävla glad av att se dig! du är så söt och underbar!<3 bästa minnet vi har kan vi väl enas om att de e ju träningslägret i gränna! vi va bra kompisar redan innan men de va på detta lägret som de verkligen "klickade" mellan oss! vi e ju lika sjuka båda två och vi har alltid kul tsm!! jag tror att vi fick mest träning i magen under de lägret! och de va ju av att vi skrattade så sjukt mkt, hela tiden! eller så kan de ju berott på att vi stog och dansade till 2 hela cd-skivor non-stop! de roliga var att alla andra bara satt och tittade på !! haha. när vi ska vara seriösa så går de ju bara inte.. vi kan sitta och prata om nått allvarligt sen bara börja skratta! vi kan liksom inte vara seriösa! hahah .. men iaf... jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag är så jävla tacksam att jag har träffat dig! du gör livet värt att leva!! jag litar på dig till 120% och det är så underbart att prata med dig.. vår vänskap är något extra tycker jag och vi måste fan ta vara på den!!! Du är mitt allt Lina, jag älskar dig!<3<3<3


Tack för att du finns tjejen :)


Kommentarer
Postat av: libbee

ssöööt :)

2008-11-20 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0