Norrahammar lr Taberg whatever .

Äntligen fredag, wohooooo!
Dags för party med skottarna, trevligt!
Vi hade träning sista lektionen därefter var det duscha och fixa iordning sig för att åka vidare, det blev en hel del diskutioner om vilken buss vi skulle ta, så vi bestämde oss för att vi fick se hur lång vi kommit och ta den bussen som gick när vi var klara. Men självklart var de ingen vidare idé, för vi fick som alla andra gånger springa till bussen. Tänk att man aldrig lär sig!!
Efter att ha åkt ettan till östracentrum så skulle vi ta 25:an vidare till Åsabadet där vi skulle vara. När bussen väl kom var den full åh då menar jag verkligen full med folk. Så vi fick stå och trängas där i ca. 40 min. Inte allt för bekvämt kan jag inte påstå. När vi sedan skulle gå av vidade det sig att allt folk som var p bussen skulle till samma ställe. Så det var ju trevligt. Efter att vi gått av tömdes nästan hela bussen.
Ajja, Det var maskerad iaf, men som vanligt så var de en hel del som inte var utklädda, tråkigt.
Jag och josse var iaf, systrarna graaf. Inte för att det syntes så bra vad vi var kanske, men kul hade vi!
Därefter skulle josses far komma och hämta oss och det tog en evighet innan han förstod var vi var, för vi trodde hela tiden att vi var i Taberg men de visade sig att vi var i Norrahammar.
Jaa, så kan de gå!
Förövrigt måste jag nog säga att de var en trevlig kväll som alltid med er alla, vill också tacka värdinnorna!

pusss

bilder kommer senare när josse lagat sin kamera!

här kommer dom, lite pics.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0