mitt i plugget .

nu har jag suttit med naturkunskapen i mer än två timmar, åh är de nått som fastnar, NEJ!
Som tur är har man underbara vänner som kan hjälpa till när man fastnar på något!
Kännde att jag behövde ett litet brejk nu, försöka memorera allt man läst.
Förövrigt har det varit en bra dag idag.
Dagen började medd träning på zinken, kallt men kul!
Sedan blev de lite företagsekonomi och naturkunskap,
Lunchen blev på chili thai, gooooott!
Innan idrotten, inte så bra kanske men ajja, det blev racketcentrum för vår del idag,
badminton, rikigt kul!
Sedan var de snabb dusch och hem till plugget som väntade.
Åh nu sitter jag här, med naturkunskapsböcker, papper upp till knäna, wohooo!

så gååår de när man inte planerar sin tid och alltid sitter sista dagen med allt,
jag vet, jah får skylla mig själv!







over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0