Måndag och slut på lovet .

hej igen.

Nu var det ett tag sen ni hörde ifrån mig, sorry!
Men har varit en del del pågång senaste tiden.
Nu är det måndag igen och skolan har rullat igång, jaa vad ska man säga mer än att tiden går rrggigt fort och att jag inte riktigt hinner med.
Men det var faktiskt kul att få träffa alla idag iaf.
Känns som det bar en evighet vi sågs sist.
Efter skolan åkte jag linn, hennes skotte, sofia och mathilda in till rosenlundsbadet för att simma och vara lite duktiga. Jaa, ni hörde rätt.
Det var trevligt, vi bubblade och bastade lite också. mysmys!
Därefter åkte jag och käkade med josse, då vi träffade Andreas och tobbe, så blev en liten pratstund med dom, aldrig fel!
Sedan blev de raka vägen hem och sätta sig med det himlans praktikarbetet som ska vara inne imorgon.
Typisk att jag hade gjömt bort hälften av alla frågor jag frågat så de var inte lätt att vara på alla ffrågor man skulle, ajja jag är färdig nu iaf, efter typ 2 timmars arbete.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa igenom naturkunskapen, har nämligen prov på onsdag!
Jaa, prov naturkunskap, paaaaanik!
Får det igentligen vara så efter att man kómmer tillbaka från ett fullbokat looov?
Det tycker iaf inte jag.

Ajja, nu har jag tyvärr inte tid längre. måste läsa igenom de därs skiten.

pusssss pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0