Godmorgon .

Eller god förmiddag kanske man ska säga. Men för min del är det faktiskt morgon. Har precis ätit lite frukost och sitter här och tittar ut på den vita snön som faktiskt håller på att försvinna lite. Tycker jag inte alls är kul!
Börjar nämligen kl. 11 idag. Härligt! Så behöver inte ha någon brådska direkt.
Förövrigt tänkte jag gå lite på extramatten efter skolan idag, så jag hinner ta ikapp all matte som jag suttit och pratat bort på lektionerna innan. Efter detänkte jag faktiskt gymma lite.
Sedan blir det väl hem och fortsätta med plugget. Börjar bli mycket nu. har två prov nästa vecka och en hel del andra läxor.

Åh föresten glömde nästan att berätta en alldeles underbar sak,

Träningarna börjar på söndag, är det inte helt underbart, en hemsk månad utan träningar är snart över och vi drar igång med vinterträningen. Kanske inte världens roligaste med vinterträningar men bara att få börja lira fotboll igen är ju grymt härligt!

Lääääääängtar!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0