en vanlig torsdag .

idag har jag egentligen inget bra att berätta, så linn tyckte jag skulle berätta lite om fredrik.
så det är väl bara att lyda.
Jag måste börja med att berätta att de är linns pojkvän, hah!
Jag känner honom inte så jättebra, men jag måste säga att jag tycker att han är en rikitgt bra kille, du har gjort ett bra val linn :)
Han kommer alltid med roliga komentarer och jag tror att vi funkar ganska bra ihop, brukar bilda pakt mot linn, haha alltid lika kul, eftersom linn alltid får sånt spel :)
näe, men allvarligt nu, fredrik du är bra, kul att jag fått lära känna dig!

Här har ni honom, Fredrik!

Idag har jag haft utvecklingsamtal också, alltid lika segt och oviktigt!
Tycker det känns ganska oviktigt, eftersom man alltid tar upp samma saker som man redan fått höra ett antal ggr.
Men ajja sånt som måste göras.
Mamma och pappa har också varit här, vi åt lite ihop och pratade lite.
Trevligt!

Åh vet ni vad, jag har städat jättemycket idag också, typ 3 timmar.
nu är de rent och fint i min lägenhet igen, underbart!

pussss

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha. ni är dumma när ni paktar ihop er mot mig. :( haha, ni två är bäst <3

2008-11-20 @ 21:33:39
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: F

Du e en bra vän du också :D. Plus att vi får fortsätta bilda pakter mot lilla Linn :D

2008-11-23 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0