Everybody got to make a living, this is mine .

Godkväll .



Detta är då mitt första inlägg,
Har funderat på att skaffa blogg en längre tid, men har aldrig riktigt blivit av.
Känns som om det inte riktigt är min grej, men tror det är värt ett försök iaf.
Läsa andras bloggar där emot är jag riktigt bra på, får se om jag lyckas lika bra med detta.
Så för de som vill och känner för det ENJOY  IT.

dagen har sett ut följande
Började jobba vid halv ett i dag på cafét, var en hel del att göra med mycket beställningar, men tycker att det rullade på ganska bra, klockan gick fort iaf. Stängde vid sex och sedan var det bara städningen kvar, inte världens roligaste kanske, men det gick bra. Efter jobbet blev det en sväng upp till spåret och springa lite, var skönt att ränsa huvudet lite, och kom tillbaka som en ny människa. 
Tog en dusch och fräschade lite sedan blev det kvällsmat tillsammans med familjen, aldrig fel! 
Men nu börjar klockan bli mycket och ska jobba i morgon också, så det kanske är dags att dra sig mot sängen och försöka sova lite iaf. Så jag fortsätter väl i morgon, 

ha det tills vidare :) 

over and out,   ♦


Kommentarer
Postat av: Linn

läskigt!

jag började också rätt nyss, och skrev också att jag har funderat på det länge men visste inte riktigt om det var min grej. haha, och samma design, fast olika färger har vi.

jag kommer läsa varje dag, så skriv nu :D

2008-07-16 @ 00:08:32
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0