kort men dock lika viktigt .

hej hej .

Vaknade för en stund sen ska snart gå upp och snygga till mig lite innan jobbet börjar. Men tänkte bara först tillägga en liten sak, åh det är denna snygging

    
                     Förken OLSSON

skönaste bruden som någonsin gått i ett par skor,
finns så mycket jag vill berätta men hinner inte riktigt har lite annat att fixa men det kommer nog mer ska ni se, lite längre fram.
Jag skulle kunna skriva en lång jävla novell om dig. Bara det att orden inte räcker till. Men jag vill bara påminna dig, för 1000 gången : Du är så jävla bra

. hanna fan va jag tycker om dig, du är min andra halva .

Ta hand om er och ha de SUPER,
pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0