Äntligen tillbaka .

heeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Nu är jag äntligen tillbaka efter en allt för lång frånvaro, förlåt mig!
Har fått höra ett antal gånger att jag måste uppdatera bloggen snart, men har inte blivit av eftersom jag varit i Huskvarna mestadels nu och internet där är uppsagt av grannarna som jag delar med så ska skaffa nytt, men har inte hunnit det.
Men det ska bli ändring på detta nu!

Jaha, nu vill ni väl höra lite vad som hänt, var ska jag börja, har varit fullt upp ända sen sist.
Men får väl börja med Halmstad!

Det blev en toppenresa måste jag börja med att säga,
Kom till Mathilda i Gränna först och hälsade på efter jobbet,
vi var i hamnen och tittade lite. Mysigt!
         

Dagen där på var det upp tidigt och vidare till Jönköping och resecentrum där vi träffade sköningarna Albert, Didric och Caroline (Hansen om jag får be) och vi steg på tåget och resan kunde börja.
Klart att det började regna så fort vi klev på tåget, åh det regnade inte mindre desto närmare Halmstad vi kom. Men vi försökte inte bry oss och hoppades på att det skulle bli bättre. (man kan ju alltid hoppas) Mitt favorituttryck blev iaf. "Titta, nu spricker det nog upp" Men det var inte riktigt så enkelt. När vi kom fram till Halmstad regnade det också, men då var det inte lite regn, utan det öste ner. Där sprang vi i ösregnet och skulle hitta bussen till Campingen.
Regnade gjorde det hela tiden enda tills tältet var uppe, då slutade det. Men vi parkerade tältet under ett träd, för blöta skulle vi inte bli minsann :) 
Alla var ganska så nere och kände att det inte riktigt var så här de skulle bli, regn ville vi inte ha, men till slut så fick jag äntligen använda mitt uttryck och det stämde. Solen började titta fram, Underbart! Vi vandrade vidare till Tylösand och la oss för att sola och ta oss en glass "Mums"
Nu hade det äntligen börjat bli som vi tänkt oss!
Efter det gick vi vidare runt och kollade lite och hittade en jättefin minigolfbana som vi ju bara var tvugna att prova. Oväntat nog vann Didric p.g.a TUR, jag hade oflyt och kom bara 3:a. Måste ha varit något fel på min klubba ir nått :) heh! 
Ajja, så kan det vara, efter det blev det grillning vid tältet och vi satt bara och njöt av solnedgången och härligt sällskap, självklart lärde vi känna en hel del trevligt folk. 
Dagen därpå blev helt klart lika fin, om inte finare, så det blev Tylösand och sola, sola då också, Underbart! Jag trivdes iaf. På kvällen gick vi och lyssnade på ett band som spelade, riktigt duktiga live faktiskt. Tyvärr har jag glömt vad de hette. 
Jaa, det var några av de alla saker som hände i Halmstad, blir nog det nästa år också får vi hoppas, så då är det bara att hända på, Rekomenderar det starkt måste jag säga! 
Lite bilder kommer här:   

  
 
 
 
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
  


Diggiloo

När vi kom hem igen till Jönköping efter en underbar helg i Halmstad, började träningarna igen och jobbet, men det var inte bara det som väntade, utan var också med kusinen, moster och mamma på diggiloo. Var lite tveksam till en början om jag skulle följa med . Men det blev riktigt lyckat måste jag säga, :)

 
 
 

                              Trevlig kväll på Hoks herrgård!
             

Kommentarer
Postat av: Hansen

Halmstad var underbart :) <3.Helt klart ett måste nästa år, och ja golfen tycker jag ju inte att vi ska prata om ;). haha. Saknar dig <3

2008-07-31 @ 21:55:08
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0