Godkväll .

heej, hur är läget?
Jag blev precis ensam här i min lilla lägenhet. Josse lämnade mig precis. Hon har varit här och varit trevlig en stund.
Jaa, mer än trevlig faktiskt, vi har haft jättekul och mysigt. Vi var och shoppade lite mat och sen såg vi först tjenare kungen (ingen vidare film) sen såg vi Iren huss den krossade tangahästen (riktigt bra film, rekomenderas)
Åh nu tog hon min cykel och hojade hem.

Men det är nog bäst att jag går och lägger mig nu om jag ska orka upp imorgon,
för då är de ju shopping på mellandagsrean som väntar!

ROOLIGT!



God natt mina darlingar, PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

ni måste lära mig att titta på film! :D

2008-12-29 @ 15:49:20
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0