tuta och kör .

shulululu
(som libb alltid uttrycker sig)

allt bra med er?
I dag måste jag erkänna att det känns betydligt bättre, har varit hemma med nära och kära och laddat upp igen. Måste säga att man känner sig som en helt ny människa. Välbehövligt! hoppas ni känner desamma.
Idag har det hänt något som jag aldrig varit med om förut. Ni kommer inte tro att det är sant, men Lina har övningskört för första gången i hela sitt liv, det tog lång tid innan hon tog steget men nu är det första steget avklarat, pjuuuuu! Jaa, jag lovar det är sant, förstår om ni inte tror mig, jag kan knappt tro mig själv måste jag nog erkänna. Pappa och jag har haft en heldag, med en massa bilsnack. Har till och med testat att byta däck, det var en upplevelse må ni tro :)
Köra bil är riktigt skojjigt, hoppas det blir en sväng till i morgon innan jag åker tillbaka till huskvarna.

I morgon står det match på programmet. Känner mig lite avvaktande men är endå super taggad, waggeryd borta! Hoppas bara benhinnorna håller.. Så ni får hålla tummarna för mig i morgon, så ska det nog gå vägen. Nu ses vi kanske inte på ett tag igen, ni vet, internet (suck) Men ha de åh puss på er alla sköna lirare

tut!tut!




Föresten, dagens låt: I Kissed a Girl - Katy Perry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0