sista innan skolan börjar .

hej mina små pärlor .
Detta är då mitt sista inlägg innan skolan börjar förmodligen, eftersom detta är sista dagen i ödeshög på länge, för nu blir det huskvarna på heltid äntligen. Jobbigt att sitta och åka fram och tillbaka. Åh nu undrar ni säkert varför detta då är det sista, men som jag berättat i något annat inlägg tidigare, så har mitt internet blivit uppsagt i huskvarna och jag håller på att fixa nytt så snabbt jag bara kan. men det tar ju sån himla tid.. men förhoppningsvis får jag det snart! annars hörs vi inte på ett tag. hoppas ni inte blir alltför ledsna. kanske kan slänga in ett inlägg om jag är hos någon med internet i västa fall, tihii! Om inte så får ni ha de så bra ni bara kan, så hörs vi så snart som möjligt,

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Hansen

det ända bra med att börja skolan är väl att få träffa dig igen! Saknar dig<3

2008-08-16 @ 00:08:46
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: ida

så söt du är och vilket fint hår du har.

2008-09-23 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0