härliga citat .

tjooooo .
kom in på en internet sida där det fanns massor utav roliga citat,
därav några som små barn citerat, hur gulliga som helt var bara tvungen att visa dom för er ..


Barn om kärlek...

Hur känns det att bli kär?


"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv."
John, 9 år


"Om det tar lika lång tid att bli kär som att lära sig att stava vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid."
Glenn, 7 år


Spelar det någon roll hur man ser ut?


"Om du vill bli älskad av någon som inte redan finns i din familj, är det inte fel att vara vacker."
Anita, 8 år


"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig. Jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än."
Brian, 7 år


Hur uppför sig kära personer?


"När en person blir kysst för första gången trillar han ner och reser sig inte på minst en timme."
Wendy, 8 år


"Plötsligt får de filmfeber så de kan sitta i mörkret tillsammans."
Sherm, 8 år


Barn om hur barn blir till...


Dom kommer i ett ägg och sen åker dom ut ur pappans snopp och in i mammans mage. Sen växer dom och kommer ut. Det tar kanske 14 dagar. Dom kommer ut genom rumpan. Jag har sett det på TV.
Robin, 5 år


De bajsas ut av mamman. Innan var det ett ägg. Det hoppade in i mamman från pappan.
Martin, 4 år


De kommer från mammans mage. De kommer ut från mufflan. Vet inte hur de kommer in.
John, 4,5 år


Ja, det är frön i pappans, ja här (pekar). Då kommer de genom slidan till mamman. Det frö som kommer först, ja det får bli bebisen. Om två kommer så blir det tvillingar. Sen måste bebisen stanna inne i mamman tills den känner att magen är tillräckligt tjock. Sen får man åka till, vad heter det, BVC. Sen får man ta ut bebisen. Jag vet inte riktigt hur, men man får ta i.
Viktor, 6 år


Först är man i pappas mage. Sen är man i mammas mage. Sen kommer man ut. Man får åka till sjukhuset.
Marcus, 4 år


Jag har sett det på TV. Först är det massor av frön. Sen flyter de in i mammans mage.
Jenny, 6 år


Först är det ett litet frö som växer och växer och mammans mage blir tjockare och tjockare. Sen när den är tillräckligt stor kommer den ut.
Christopher, 4 år


Först är det ett litet frö. Sen kommer det massa såna här som ser ut som små saker. Sen simmar dom in i en liten grej. Sen växer och växer och växer dom i ett par dagar. Den ligger inne i en liten rund grej i magen på mamman.
Ida, 5 år




Dagen för övrigt har inte varit något speciell alls, utan jag har jobbat och lite, så det finns nog inte så mycket mer att tillägga, ska gå och lägga mig nu snart, blir att jobba i morgon också. Åh snart börjar skolan igen, bara två veckor kvar precis i dag, inte klokt. Det känns ju som vi precis gick på sommarlov, ajja, ska inte tänka mer på de nu, utan njuta av ledigheten så länge den varar,

GOD NATT 



Pusssss 


Kommentarer
Postat av: libbe

den kommentaren brian 7 år

sa va fan skönast ;)



"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig. Jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än."

Brian, 7 år

2008-08-07 @ 13:05:22
URL: http://libbejashari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0