hallihallå i stugan .

hej på er snyggingar!

jag har ju inte berätta om helgens händelser så då fick jag skit utav fröken Heimdal  som trodde jag glömt, "hallihallå i stugan" fick jag då höra, men klart jag inte glömt det, skulle aldrig hända! bara att jag inte fått några bilder utav damen och sen så har jag ju varit i huskvarna och inte haft något internet så det är därför, men nu så, är hemma i Ödeshög igen och internet är på plats och bilderna bara ramlar in :) heh! så här ska ni få höra: 

fredagen började med en jättemysig träning på "kullen" våran nya favoritplan.. eller alla planer var ju avstängda p.g.a. det mysiga regnet som föll över oss, och som hade gjort det i flera dagar som ni nog vet vid det här laget. Ursh åh fy! så de blev träning på en kulle vid vapenvallen iaf, blev inte mycket till spel där kan man inte påstå.. så vi löpte mestadels utav tiden. Sedan följde lilla linn med mig hem och vi tog en dusch och fräschade till oss lite, aa herregud! ni kan ju bara tänka er, vilket kaos de var :) men trevligt som tusan hade vi! sedan gick/sprang vi till linns klasskompisar johanna och elli, (så härliga tjejer) och därefter sprang vi som galningar för att hinna med bussen in till juniporten där det var partaj hos någon calle tror jag, trevlig kille! Jättekul var det verkligen där också, toppen! så det blev en låååång kväll, men inte gör de mig något för det var de värt, mycket lyckad! tack till alla. 

lite bilder kommer här också: 

  
  
                               

Lördagen föjlde tätt därpå med att jag vaknade upp hemma med linn på en madrass nedanför mig, mysigt! Vi vaknade utav att mamma ringde och sa att de var påväg ner, så det var bara upp och dags för att laga lite frukost, vi hann inte mer än sätta oss och börja käka innan de redan var framme, så där satt vi och åt och familjen min tittade på :) sedan bar det av mot jönköping centrum för att släppa av toppenpinglan linn som skulle jobba på Sibylla, sedan fortsatte vi till A6 och shoppade loss lite, där det för min del blev ännu mera kläder, åh vad kul det är:
* röda levi´s jeans
* två linnen blått&grönt
* en röd kort kofta
Åh allt detta MQ för halva reapriset, ibland kan man fynda :)
sen åkte vi hem till ödeshög igen och firade pappa, så släkten kom på besök lite, jag drog vidare till olsson och vi fortsatte till Dennis och hälsade på lite. kul att träffa dom igen!  

Söndagen blev lugn mycket lugn!
låg mest i soffan med mamma och kollade film, men de är skönt det med ibland, vi åkte ner en sväng till vättervallen oc kollade på bror min som spelade match, vann med 2-1 kul att se! sedan lite senare på kvällen åkte jag tillbaka till huskvarna med morbror som endå hade vägarna förbi.

Jaa, vad kan man säga, jag måste nog sammanfatta helgen som lyckad!
men nu är det dags för sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahaha.

du har världens bästa blogg och jag dör på allt! du är bäst och det var en bäst kväll, och du, HALLIHALLÅ I STUGAN FÖR FAN :D

2008-08-13 @ 21:32:29
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så söt

2008-08-14 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0