Ginatricot, hell yeah .

heeeeeej .
Shoppa är något jag alltid älskat, det är lite som med fotbollen min passion :)
åh en av de absoluta favoritaffärerna är ju såklart Ginatricot, har ju det mesta och för alla.
Så tänkte att jag skulle slänga in några av mina absoluta favoriter just nu:

     

Vad tycks?

Dagen har varit förjävlig vill jag medge, ursh! Jag började jobba vid nio i dag och slutade vid fyra, där emellan slet jag arslet av mig, det var folk konstant på konditoriet idag, åh att alla ska komma på samma gång också. Förstår mig inte på det ibland. Det bara rann om mig, inget vidare fräscht inte sant, men som tur var blev det en lång skön dursch när jag kom hem. Inte helt fel!! När mamma sedan slutat åkte vi och hämtade mina nya glasögon, suuuuuuuck! vill inte ha, så himla jobbigt men nöjd med själva glasögon måste jag nog erkänna att jag är. Åh ser gör jag ju nu också, ett STORT plus som gjort denna dagen till en okej dag till slut. Men nu ska jag faktiskt gitta har inte tid att sitta här hela kvällen, ska faktiskt umgås lite med familjen. känns som det var ett bra tag sen nu!
ha de, snyggingar . Hörs kanske nått innan jag ger mig av till jönköping i morgon!
 
Pusssss                                        
                                                             


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, jag ska passa mig för din kamera din skit :D



åh tack stumpan. det känns så bra att äntligen ha det såhär, och är så glad att du är glad för min skull :)



fina kläder du köper :D:D

2008-08-05 @ 22:52:23
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0