fredag och äntligen helg .

heeej .

Nu är jag här igen, saknat mig? klart ni har!!
Hoppas allt är bra med er, här är det alldeles kanon.
Nu sitter jag här hemma hos Alexandra på öxnehaga och väntar på att bruden ska "skita" klart snart, en attans tid det ska ta, tsss!
dagen har varit följande:
Lugn och skola somvanligt nu förtiden. började kl. 9:15 idag men helt meningslöst, skulle gå igenom nya hemsidan men såklar så kronglade det, som vanligt på sanda. så det blev lite studieteknik innan vi fick sluta typ vid elva eller nått. Sedan hängde sofia på hem en sväng och vi bara låg och slappade framför tv.n allmänt skönt. därefter skulle hon hem och träna och tog tåget, sen såklart så somnade jag framför tv:n och vaknade utav att joss undrade när jah skulle ner till vapenvallen och se u-laget spela match. Min lilla gullunge sandra skulle ju spela. Så iaf det blev lite brottom där ett tag, snabbt slänga ihop grejerna som jag skulle ha med till sandra efter matchen sen och ner till vapenvallen, men väl nere var det riktigt trevligt. Åh första halvlek bjöd på roligt spel, med snygga hörnor :) och snygga nickmål!!
Sen var det dags för en lång väntan "host" sandra skulle duscha och byta om, det vet vi ju alla vilken tid det kan ta, men ska nog inte säga något! sen blev de hemmakväll, godis i stora lass, mums! sen åkte vi hem till henne och fick en jättegod middag, mätt, jaa kan man lugnt säga. Åh nu har vi bara suttit på hennes rum och haft det mys och bara snackat om allt, så jävla skönt att kunna snacka med dig snygging, ser så lika på allting. känns verkligen att vi hör ihop på något sätt.. som vi känt varann hela livet. du är guld!!
men nu ska jag kila, pusss hej!



. snygge fan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0