åt helvete med allt, nästan iaf .

jaa, nu är det verkligen inte bra, känns som allt faller!
nu går fotbollen inte bra alltså, har jätte problem med mina benhinnor som jag haft ett antal gånger nu. Åh det blir bara värre och värre. Har ont vad jag än gör. Känns allmänt tråkigt! Skolan har ju precis börjat men jaa, vad ska man säga.. har en mattelärare som är totalt, jaa finner inga ord tyvärr.
Känns inte kul att komma tillbaka efter en så lång frånvaro och börja berätta om allt som är så dåligt, men det är verkligen så jag känner just nu.
Tur att jag har mina fantastiska vänner och familj som stöttar mig i allt, tack!
..... jävla benhinnor

ciao,


Kommentarer
Postat av: Linn

:( bajsbenhinnor

2008-08-30 @ 22:03:45
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0