Måndag morgon .

Då var de måndag igen.
Helgen har varit superbra, snacka om att man tar vara på helgerna nu när man jobbar då mkt på vardagarna.

Jag slutade jobbet vid 13:00 i fredags, skapligt skönt! Hade lånat Peters bil också så jag kunde åka direkt hem från jobbet. Skulle nämligen hem till ödeshög för att hälsa på.

Blev en lugn och skön fredag, var ute och sprang en sväng när jag kommit hem, efter de var de dusch och sedan till mormor och morfar och käka på kvällen.
Lördagen sen var de lugn på förmiddagen. Sedan vid fyra tiden var de ner till golfen för att bli få make inför kvällen. Sedan hem och käka och därefter ner till golfen igen. För att jobba på 25års fest. Emma fyllde, stort grattis till henne i efterskott. Det var fullt ös fram till halv tre på kvällen. Lyckat!

Skapligt trött på söndagen sen, men de var bara upp för favvo josse skulle komma och hälsa på. Super kul att träffa henne, var ju ganska längesen sist. Därefter blev de till jkpg och hälsa på familjen Ryden som jag inte träffar på jättelänge heller. Kul att ses, och sedan till Petters föräldrar för att träffa Hanna och Petter och lilla Elin. Sån liten söting.

Sen hem till Borås igen och lämna bilen, skapligt trött och somnade direkt när jag kom hem.

Får bli att packa upp allt idag istället och handla också.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0