Onsdagkväll .

Då ska man bli Boråsare då, det känns ganska overkligt om ni frågar mig. Men på Måndag börjar det nya jobbet på Götessons, samtidigt som timanställningsjobbet på Friluftsfabriken redan är igång för full fart.
Jag är lycklig, kan inte fatta allt som hänt på denna veckan. Hur mycket som helst och det känns bara roligt. Har passat på att träffa lite folk i jönköping nu när jag varit där de här senaste dagarna, för sen vet man ju inte när man kommer dit och hälsar på nästa gång. Har träffat, sofia, hanna, petter och elin. Åh imorgon ska jag träffa josse en sväng.
Sedan har jag ringt och försökt styra upp med lägenhet också. Som tur är har jag fantastiska människor runt omkring mig som fixar och hjälper till. Så ska kolla på två lägenheter på söndag, spännande.
Men först på tur väntar friluftsfabriken och jobb + möte. Jättekul! Längtar verkligen, ska ut till Nääs fabriken och jobba lite. Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon!
PUSS
Bild från australien, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0