Borås .

Är för tillfället i Borås. Åkte hit i Tisdags pågrund av en Arbetsintervju.
Ja nu undrar ni säkert vad tusan det är som händer.
Men de är så att jag har hoppat av skolan, pågrund av många anledningar.
Det var inte min grej helt enkelt, jag ska jobba med människor inte sitta inne framför en dator
och räkna siffror hela dagarna, punkt slut!
Åh de känns så himla bra. Så  eftersom jag tagit de bestultet så var de bara ut och söka jobb.
Då har jag ansökt till alla möjliga ställen och saker.

Så var på säljintervju i tisdags, gick mycket bra. Alltid kul med nya erfarenheter, från både att bemöta nya människor och intervjuer.
idag har jag även varit på en annan intervju på Frilufsfabriken, jobbar med event och kickoffer för olika företag. Gick också väldigt bra.

Alltid roligt att träffa givande människor, så de är så läget ser ut, stannar nog kvar här tills imorgon också. Trivs bra i Borås. Kul att få träffa Peter och Linda också. De är underbara, ställer alltid upp, och finns alltid där om de skulle vara något, precis som mina föräldrar.
Skönt att man har folk runt omkring sig som bryr sig.

Allt är great, pusshej


Kommentarer
Postat av: josse

du är great! <3

2012-01-11 @ 17:00:56
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0