heeeeeeelg .

sitter i soffan och försöker ta in allt vad helgen har haft att erbjuda.
Har verkligen varit en sjukt bra helg.
Började med att vi jobbade till kl. 13 i fredags.
sedan hängde jag med frida hem och käkade och sedan åkte vi till mig.
Jag fixade mig lite och de blev stan en sväng, fika med Elin.
Sedan stress hem till mig och fixa iordning oss för after worken med Götessons.
Blev stress eftersom vi inte var så bra på att planera tiden.
Vi var iaf sedan på Babbel och käkade, mycket gott och trevligt.
Därefter blev de grand hotel.
Lördagen var de upp tidigt och göra sig iordning för jobb, ner till café orion och
möta upp camilla för att ordna inför matchen.
Sedan till arenan och jobba på matchen elfsborg - djurgården.
Sjukt rolig jobbdag, sedan var mamma och pappa och kollade matchen så vi var sedan ute och käkade.
Väldigt kul att de kom och hälsade på, sedan drog vi till bara för att möta upp med peter, linda och några till.
Idag har de varit slappt, mamma och pappa sov över så vi var och köpte färska frallor till frulle och sedan har de hjälpt mig med lite tavlor och grejjer i lägenheten. Vi har myst och lagat mat och bara umgåts, jag har världens bäsya föräldrar!!
nu ska jag snart se på kontoret, sen blir de sängen. Jag är jättetrött!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0