pluggmys .

Kom précis hem från Ana, har varit där med Ebba, Elin och gjort så gott som klart vårt projektarbete. Har varit riktigt mysigt! Köpte med oss lite lussebullar också så de blev såklart gofika, inget plugg i våran grupp utan gofika inte. Har varit i skolan från åtta idag, tungt att gå upp måste jag säga, men var skönt att komma upp för man hinner med så mycket mer. Har även suttit med Elin i bibblan och pluggar. Försöker komma in i mina rutiner igen. Känner att de är lite ur gängorna eftersom jag jobbat mycket nu sista tiden. Annars är allt fint fullt ös hela tiden. Ska iväg och träna snart! I söndags var familjen här och hälsade på, jättekul att få träffa dem, var ju ett tag sen nu. De är helt fantastiska, vet inte vad jag skulle göra utan dem, de finns alltid där och ställer upp så oerhört mycket!! Så jag lagade lite mat och vi var nere en sväng på julskyltningen. Jag fyller ju 20 snart också. ungefär 2 veckor kvar nu :) wiiie! Ska hem i helgen, släkten kommer och firar mig, jaaag längtar! nähe, hade fint ska dra och träna nu PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0