jobbig dag .

sitter och pluggar och väntar på att kalla fakta ska börja, riktigt bra är de. Alltid lika spännande på att se vem de ska sätta dit den här gången. Idag har de varit en upp och ner dag. Skulle göra de sista matte quiset i skolan och de gick ju sådär, klarade det på sista försöket precis, var så sjukt nervös för att trycka på rätta, men när de väl var gjort och jag fick 6 precis vad jag behövde så var de en oerhörd lättnad. Alla fick lätta frågor och jag fick såklart super svåra. Men nu är de gjort och slipper ha de på tentan, känns så himla skönt!! Sedan åkte jag hem och satte mig och pluggade direkt, fick tillbaka motivationen och kände att jag verkligen var tvungen att ösa nu så att jag klarar tentan. Sedan blev de träning vid fyra. Sjukt jobbigt men d gick riktigt bra, åh har resan träningsvärk, de är göööött! Sedan dess har jag pluggat, duschat och käkat lite, nu ska jag plugga lite till innan kalla fakta börjar och sen ska jag sova, har tvätttid imorgon kl. 7 så de är bäst jag går och lägger mig i tid så man orkar upp imon. Tänkte dra och julhandla lite med Ana imon också. Hade Puss http://sidea.se/emanuel/wp-content/uploads/2007/10/0710_algoritm.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0