längesen sist .

Nu sitter jag hemma hos josse i hennes säng helt själv. josse är påväg till jobbet och jag ska snart åka jag också, ska åka och lämna in bilen.

Helgen har varit sjukt bra som vanligt när man är här nere och hälsar på.
Började med att jag jobbade i lördags oche efter att jag kommit hem därifrån så kom mina småkusiner och hälsade på. Jätteroligt! Har ju inte träffat dem eftersom vi varit utomlands. sedan åkte jag ner hit och blev varmt välkomnad av hela familjen ryden. Det blev lite mat och sedan kom robin och hämtade oss och de blev lite party. Var hemma sent runt 4 och skulle upp vid 6 så de var ju grejer de. Men upp gick vi och sedan vid 6 stod sofie och väntade på oss. Vidare och hämta ellen och sedan mot ullared där vi spenderade resten av dagen.
Riktigt kul och jag tror att vi alla var nöjda med våra köp och dagen när vi åkte därifrån.
Sedan hem till josse och lite mat, sedan blev de film och sova. Riktigt trötta var vi de måste vi erkänna.
Åh nu är jag här, snart lämna bilen och sedan träffa sofia.

Det har verkligen varit en bra helg, bilder kommer när jag kommer hem.
Hade puss


bilden är från arlanda när vi anlände till sverige den 5 April 2011 kl. 06:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0