You don´t let people know who you are, you show them .

Helgen har varit lika grym som alltid när man spenderar den tillsammans med världens bästa tjej, Josefine Ryden!! Åh så klart alla andra sköningar ;) jag jobbade i lördags sedan var jag med och käkade när vi firade mor min lite som fyller år på fredag! Sedan ner mot jkpg, underbart! Blev bemött av fam. Ryden lika härligt som alltid! Sedan kom robin och hämtade oss och vi drog till Andreas, mkt trevlig förfest ;) som avslutades på centan där vi träffade några från klassen, Askul att få träffa dem igen också!
Söndagen sedan blev riktigt lugn, vi chillade hela dagen, som vi brukar! Var lite slitna båda två kan jag nog erkänna! Blev film och mys!!
Sedan har jag jobbat idag, gick asbra men de var väldigt lugnt!
Nu ska jag se en film sen sova, jobb imon 6-14
Hade, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0