Lägenhets letande .

Jag kom in på högskolan i Jönköping. wiiiie!
Känns så himla bra, har varit så nervös och inte vetat hur jag ska göra men nu känns allt bara så bra och så rätt.
Nu börjar bara letandet efter lägenhet som inte är de lättaste. Alla verkligen alla vill ju ha lägenhet nu så vi får väl se hur de går ;)
Så är de någon som vet nått så hör gärna av er. Tacksam för allt för tillfället!
Snart blir jag jönköpingsbo igen, can´t wait!!



Hoppas allt är bra med er annars. Tråkigt bara att vädret inte är så bra för de som har semester.
Iaf, jag jobbar som en galning så mig spelar de inte så stor roll, men de är ju alltid trevligt med sol.
Jobbar hela helgen dock, men för er andra trevlig helg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0