senaste tiden .

Jag vet att jag är dålig på att blogga nu, men de hinns bara inte med. Åh de hade varit så mkt smidigare att kunna blogga från phonen men de går ju inte. Åh så när man ska starta datorn och sånt så blir de så mkt jobbigare så att det blir helt enkelt inte av.
Men jag har hunnit med en hel del trots att jag jobbat alla dagar sedan förra måndagen.
Jag har varit i gränna med några goa brudar, fiskat kräftor, varit på vin och räkmys hos hanna, firat fröken olssons 20 års dag i linköping, varit i borås och sett elfsborg - kalmar och firat pappa och linda som fyllt år, lagt om golvet!
Här kommer lite bilder från detta:
Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0