girls just wanna have fun .

nej va fan nu är de faktiskt dags att ta tag i bloggandet och få tillbaka lite känsla!
Idag har de varit som vilken annan dag i skolan, prov har jag skrivit också, rättskunskap!
kunde väl gått bättre kanske. ajja!
Nu har jag en hel del andra läxor också, men vafan de ska vi väl inte prata om nu!
Studentmössorna har kommit nu också, spännande som tusan.
studenten som lixom känns som en evighet bort.
läääääängtar!
Jag känner att jag är rätt trött på skolan men ska verkligen försöka hålla ut nu sista, måste försöka.
de är inte något att hålla igen på nu inte, bara att gasaaaaaa!
i helgen blir de lite roligheter för hoppningsvis.
kanske ska ut på fredag, ruuuligt
sedan lördag ska jag umgås med josse, mysss och sen stå i garderoben i parken på kvällen.
åh så är de söndag och då blir de till morbror i borås.
en sak till:
josse och jag har äntligen BESTÄMT vi ska till australien i höst,
kan ni fatta de, australien andra sidan jordklotet.
ska bli så jävla häftigt!
så de blir nog lite planeringar inför de också :)
mitt liv är så jävla underbart, omringad av massa underbara människor, tack för de!


idag har vädret varit häääärligt!

Kommentarer
Postat av: josse

UNDERBAAAAART! <3

2010-02-24 @ 20:20:56
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0