like a rockstar .

heeeeeeeeelg igen!
Nu är jag hemma i lilla ödeshög igen åh de börjar bli dags att lägga sig snart tror jag, jobb imorgon mellan 7-15
Annars så känns de bra, helg är ju aldrig fel.
tränade alla träningar idag också, så är ganska trött i kroppen, men så ska de vara!

I helgen blir de nog trevligt får vi hoppas på, ska ju till jönköping imorgon, åh till albert på kvällen, träffa massa trevligt folk, därefter så är de match på söndag! kalmar spelar vi mot, de blir spännande!

jag måste bara säga en sak till, mina vänner är så jävla braaaaa!
Åh så finns de massa annat som jag älskar med mitt liv också, men de behöver vi inte gå in på nu.
Jaa, va ska jag säga, allt känns så braaaa nu bara :)


joss och jag har ju shoppat lite denna vecka också. joss handlade den vita som hon har på sig på bilden och jag den röd/rosa. Min kostade 149:- på Ginatricot, åh jag gillar den skarpt :)


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linn

det är din förtjänst att det är så bra :)

så bra som du är :D

2009-03-28 @ 10:51:23
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: josse

Du är bäst!

2009-03-28 @ 12:21:34
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0