nfskzjxnvsdlkc .

rubrik, de är något jobbigt, kommer aldrig på något bra där, så därför är min rubrik som den är, xD

Snart ska jag dra till joss och plugga lite, ligger ju lite efter, p.g.a. att jag var sjuk hela förra veckan.
Igår var en bra dag. Jag tränade åh de var riktigt kul, sen såg jag på när vårat lag fick stryk med 10-0 mot a-laget, åh de var väl inte lika kul kanske, surt att man inte fick vara med och spela.

Ift fick jag och joss vara hundvakter åt torbens nya söta vovve :) inte fel!



därefter så hängde joss med mig hem åh vi såg en Irene Huss film och hade några vilda diskussioner, men de är nog ingen idé vi går in på de här för då kommer vi aldrig komma här ifrån.
Men nu måste jag faktiskt gå, ha de, PUSS


Kommentarer
Postat av: josse

woohhooo:D lina bloggade;) tytcker om dej snygging;)

2009-02-13 @ 13:51:08
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: HHANNAH;

ÅH vad.. kreativ rubrik (;

2009-02-13 @ 16:24:59
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0