Fredagskväll .

Igår var en riktigt lyckad dag för min del, jag måste säga att fredag den 13:e är inte så farlig som alla säger, för min del hände iaf inget fel, hur var de för eran del?

Det vara snarare en riktigt positiv dag, jag fick äntligen börja träna igen, åh det var brottning, åh fyy jobbigt, jag som inte tränat på 2veckor varit förkyld åh så, så de kändes kan man säga!
Tänk att de endå kan vara så underbart fast de samtidigt är så sjukt jobbigt, men de är väl de som gr de så spännande på något sätt.

Därefter var de snabba ryck och rakt upp till tåget, vi skulle ju till Habo och hälsa på johanna, åh alla andra underbaringar!
Det blev en riktigt lyckad kväll, blev myket mer folk en vad jag trodde från början.
Det roliga var att linn och jag kom dit svettiga och i träningskläder medans alla klätt upp sig och var fina, så det var raka vägen in i duschen innan någon såg oss, men som vanligt så skenar de ju inte för oss direkt så vi fick nog hälsa på de flesta innan vi kommit in i duschen, så de var väl inte så kul kanske.

Men efter en uppfräschning i duschen så var vi på gång, därefter gick kvällen som smort, åh fort. klockan blev snart halv ett åh vi åkte hem, bildeer kommer lite senare när jag fått dom av josse.

hade, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0