Torsdag 27 augusti .

Nu har jag avslutat alla mina aktiviteter för dagen. 
Har varit full rulle hela dagen, engelska C idag också! 
Inte min starka sida om man säger så, men efter de var de estetiskt val och bild! 
Riktigt härlig lärare och vi ritade bollar hela den lektionen!
Känner på mig att de lektionerna de här året kommer bli riktigt bra :) 

Sen var de hem med min toppenpingla Linn och vi lagade hamburgare med bröd innan träningen och tjötade som vanligt! 
Mm, alltid lika kul med dig tjejjen! 
Sen träning och backlöpning, hejja! 
Men idag gick de bra och träningen var kul, tills pelle började klaga på allt jag gör.
Tack robban för att du finns och stöttar! 

Hängde med josse till willys en sväng också, cooola light ;) 
Sen har jag diskat, kollat oskyldigt dömd och duschat, och nu blir de nog sängen snart! 
För jag går 8-16 imorgon, wiie! 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0