seriestart 19 april .

heeeej :)

Kom precis hem ifrån träningen i regn!
Klart att de ska regna just när vi ska börja träna, ajja så kan de vara.
De gick iaf skit idag på träningen åh jag känner mig så off. Hela dagen idag har inte varit någon höjdare, skolan har börjat och jag gick upp kl. 7 i morse. Första dagen på riktigt länge, inget vidare!
Träningen i morse gick väl inte heller så där jättebra direkt!

Åh kan ni fatta, serien börjar på söndag och jag är så ur form, jättetråkigt!

tagga träning på torsdag!!!


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Linn

bajs på allt med fotboll idag.



..men bättre tag på torsdag :)

2009-04-14 @ 22:52:06
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0