annandag påsk .

Nu ska jag snart ner och titta lite på mitt lag som ska spela match emot ljungby!
Ska bli kul, vi ska ta dom! De spelar ju som sagt i 2:an och vi i 3:an så de kommer nog bli tufft, men säg något vi inte klarar av :) haha!

Idag har jag faktiskt pluggat en del, lr jaa försökt iaf, hah! Åh myst lite också, shyyyyy!
Mamma var precis här och lämnade fönen och kollade hur de var med mig, så nu kan vi torka håret igen josse!

Joss älskling är och jobbar hela dagen igen, men kommer förhoppningsvis hit ikväll, hoppashoppas!
Saknar henne riktigt mycket.

Åh linn gull ska jag ju ner och träffa snart, för hon är ju så duktig att hon får vara med och spela idag :)
Jag vilar mina benhinnor tillsvidare, åh seriestarten den 19:e, längtan är stor!

Ajja, nu ska jag dra mig, så ja hinner träffa alla mina favoriter :)

PUSS

åh imorgon är de skola, "SUCK"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippiee :D <33<3<3<33<3

2009-04-13 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0