Ullared .



Yes, nu har man varit här i en, snart två dagar!
Ikväll ska jag åka hem tänkte jag, hälsa på familjen lite, var längesen jag träffade dom nu.
sen så drar vi i moorgon bitti till Ullared, haha! jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Förstår dom som tycker jag är helt sjuk som ska åka dit, för det är verkligen ett kaos där! Men måste nog erkänna att kaos är lite av min grej. Tycker faktiskt de är ganska roligt. Man kan gå runt där och titta lite.
så de ska bli kul, känns lite pinsamt att tycka de men ajja sån är jag!
 
Åh sen är de ju lov :)
en hel härlig vecka med looooov. skönt!
Men en annan ska ju jobba som vanligt, sen tror jag att jag ska åka och hälsa på min toppenpingla i Linköping också, Fröken olsson! Mmmmm, kul ska de bli.
se nya lägenheten och grejer.
Saknar dej hanna!

föresten, träningen gick bra igår, men tyvärr är de uppehåll snart. Hur ska jag stå ut, blir jobbigt!

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0