Lång tisdag .

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och försöka sova lite. Har varit en fullspäckad dag idag och jag är riktigt trött.
Ska bli skönt att lägga sig tidigt för en gång skull.
Dagen började tidigt idag, gick upp sju och det bar iväg till racketcentrum, riktigt roligt, jag och linn var så lama att vi gick runt som zombie och skrattade åt allt och alla, lyckat!
Sedan var det prov, företagsekonomi, åh de gick bra för en gång skull :)
yeaaaaah*
Sedan hade vi labbprov naturkunskapen, åh till sist idrott: vapenvallen, ishockey.
Jaa, men de var faktiskt kul!

Därefter åkte jag in till stan för att träffa linn, åh de gjorde jag ju, vi lunschade ihop och sen skulle hon visa mig någon ny cool affär som hon hittat. Men tror ni inte vi var ute försent. Självklart var affären stängd och de var bara att palla sig hem, men så kan de vara ibland, Linn du är fortfarande lika bra fast att du sett fel tid!
men ska sova nu, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0