det regnar .

heeeeej!
Hur är läget?
Med mig är det bara bra förutom att....
Idag skulle vi träna men linn latmask orkade inte för att det regnade ute,
vadå känslg?!
ajja, så nu ska vi vara hemma och mysa, dricka glögg, plugga lite.

Måste bara berätta när vi var i stan Igår en sväng och fikade,
 jättetrevligt tills linn fick panik och var tvungen att springa till tåget,
därefter lunkade jag lugnt och försiktigt vidare till min buss.
Därefter fick jag ett samtal från gissa vem?
jaa, linn och hon bara tåghelvetet gick inte!! jättearg.
så det vara bara att vända och gå tillbaka åh vänta på hennes buss.
tänk så det kan vara när man umgås med linn.
Men det är det som är så spännande.
För alla som inte vet så är linn alldeles underbar,

ps. har varit och ätit mumsgod kycklingfilé med tsatziki och klyfpotatis hos mathilda idag också.
underbart gott, tack!


over and out  ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0