Never run for a bus, train or man. When one leaves another arrives.

hallå bloggen!

Nu är jag tillbaka igen, igår blev de shopping ojoj, åh de var en hel del :)
Vi var först på stan oh gjorde den osäker enligt joss, sen var vi på a6 en sväng också!
Där jag kunde träffat dennis och jimmy men tyvärr hade de redan lämnat när vi kom.

Jaa, iaf. Vi var runt på de flesta affärer, in ut in ut! snabba ryck!!
vi stod åh väntade 20 minuter för att få ett bord på Mcdonalds åh när vi väl fick de så tog några andra de, åh då blev lilla linn arg så vi fick bordet endå, de var ju tur!

Jag shoppade:

* kort kavaj (vero moda) 200:-
* stövletter (skopunkten) 149:-
* axellös Bh (lindex) 169:-
* strumpbyxa (åhlens)
* lösögonfransar (kicks)

Så de var mycket trevligt, joss hittade ju en kjol i storlek 44 som jag tyckte passade henne utmärkt, vad tycker ni?




Jaa, de var riktigt trevligt, åh idag har jag bara tagit de lugnt . Glott lite på film åh sånt. Sen var joss och jag iväg och solade en sväng också.
Men nu måste jag dra, har lite och fixa tills imorgon :)

~ GOTT NYTT ÅR FOLKET ~

Puss / lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0