färga håret och mys i Tenhult .

halloj alla sköna lirare .

Nu var det ett bra tag sen, ursh måste bli ändring på detta asså, kan inte fortsätta såhär! internet är saknat i min lägenhet nu kan jag lova er, men som tur är så får jag låna linns internet lite! Så här är jag hos mitt lilla hjärta i Tenhult. 
Dagen har varit helt okej, för att vara första skoldagen. Började med att jag vaknade utav alarmklockan för första gången på mycket länge kan jag lova. sen blev det en skön dusch och lite frulle. Därefter gick jag till josse där vi och amanda vandrade vidare till storparketten där de var ett himla tjat om att de är ombyggnad på hela sanda, som de lovat skulle vara klart när vi började, men håller vad de lovar är inte sandas bästa sida! sen fick vi fika av ulla-britt, gott! därefter var det lunch och första skoldagen var avklarad. Gick hem och tittade lite på os, sen ringde linn och sa att hon skulle komma hem vid tre och jag åkte in för att möta henne med bussen, som vanligt var jag sen ute så linn hjärtat fixade hårfärg till mig. sen åkte vi till hennes gulliga mor i Tenhult och fick en god middag och började med håret. Nu sitetr jag här med hårfärg ända in i hårbotten och bara TRIVS. men här får de nog räcka, ska umgås med min goding nu. 

hade, pusssssss! 


linn, du är så underbar åh jag trivs så sjukt i ditt sällskap! 

 

Kommentarer
Postat av: Linn

du är bland det finaste som finns.

2008-08-20 @ 20:57:46
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0