lite bilder från resan .

Arlanda efter att ha sagt farväl till familjen
bankoks flygplats påväg mot australien och sydney
sydney, lagat lite spagetti och köttfärsås med Hanna och Sofia
en av scubarkvällarna: jag och josse på scubar med överiga folket från resan
akvariumet i sydney
operahuset, wohoo
halloweenparty med harbour city backpackers
Zorbing på Nya Zeeland
myggbiten i rotoroa
skydiving i Taupo
Queenstown
bungyjumpet i Queenstown
party i Queenstown med våra kära engelsmän
karokekväll
fergberger mums
Queenstown
Mercury bay
cairns
lagunen i cairns
min 19 års dag på magnetic island
josse njuter
airlie beach, på rummet på beaches innan utgång
atlantic clipper över jul
lägenheten i airlie beach
våra underbara roomates
sorrentos
australia zoo utanför noosa
steve irvings zoo
ut och äta på resturang på australia day
byron bay baby
cheeky monkeys
party med nomadsfolket
promenad till fyren
fyren
solnedgången byron bay
tur till utkiksplatsen med josse, anne och kat
vickys birthday
vickys birthday på cheeky mokeys
manly hos emma och cassandra
josse och emma
thailand och vår första måltid på 24 timmar nästan
Äntligen träffa släkten och familjen efter 6,5 månader
similan island med släkten
elefant vid våran bongalow i khao lak
phiphi island
avslutar denna fantastiska bildbomb med en bild på mig och mitt hjärta.
tack älskling för en underbar oförglömlig resa.
♥ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0