sköna gröna söndag .

jaha, då var söndagen snart slut igen då.
Har jobbat hela dagen och känner mig ganska trött faktiskt.
Har precis varit hos mormor och morfar tillsammans med övriga i familjen och sätt lfe besegra halmstad med 2-1 viktig match att vinna. Speciellt nu när de inte spelade särskilt bra.



I går jobbade jag också och mamma och pappa kom och hälsade på. De hade cyklat ner och skulle käka lite och ta de lite lugnt. Det är inte varjde dag de händer. Så de var lite kul. Hann faktiskt sitta ner och käka lite lunch med dem också. Efter de blev de en oväntad inbjudan till mormor och morfar. Så efter jobbet gjorde jag mig iordning och hela familjen begav oss dit. Där var cinna och lennart. Vi grillade och helt plötsligt kommer peter och linda in genom dörren, ni anar inte vad jag blev glad. Ingen hade anat nått. Så de var riktigt lyckat. Vi satt och snackade om precis allt. Jag älskar verklligen min släkt. Helt jävla perfekt!!

Jaa, annars har de väl inte hänt så himla mkt mer. Har inte kommit mkt längre på lägenhesfronten heller tyvärr trots att jag tycker att jag letat överallt och ringt, jag vet inte hur många samtal.

Men vi får hoppas de löser sig, de är ju iaf en månad ungefär kvar tills skolan börjar.
Imon börjar jag vid 15 och kör kvällen, blir ju lite spännande!
jag gör ju som sagt inte de så himla ofta!!

Nu ska jag se en film, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0