starten på teorikursen .

Godkväll får man väl ta och säga.
det börjar närma sig höst nu, mörkret faller fortare och fortare.
Skolan idag var som vanligt rätt seeeeg.
men om man går till 4 varje dag så börjar man vänja sig rätt fort.
men visst jag hade ju inte tackat nej till att gå till ett eller nått en dag i veckan iaf.
but that´s life!
egentligen är de träning nu, men jag har varit på min första teorilektion idag som började vid 5 och som höll på till halv 7 så då hann jag inte riktigty träna. åh har lite plugg också så ska nog ta tag i de idag, försöka träna på tordag ist. har visserligen teori då också, men får komma lite försent ;)
bättre det än att inte komma alls!
så nu ska jag göra klart min svenska textanalys och sen läsa klart min deckare tänkte jag.
därefter kommer josse hem och så är de idol. wiiee!
Åh kan ni tänka er att jag och annapanna har umgåts hela eftermiddagen kvällen, toppenmysigt!
puss på de och 5 tisdagar och torsdagar framöver, eller hur anna?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0