Ny vecka nya möjligheter .

Nu är de Måndag igen och denna helg har gått lika fort som alla andra helger, om inte fortare!
Jag vet att jag varit sämst på att blogga, vet inte riktigt varför men har inte kännt för de.
men ska bli bättre, lovar! ;)

helgen kommer jag åkerkomma till, med allt möjligt smått och gott och bilder på de.
idag var de träning i morse, rätt kul faktiskt!
tema överlapp också, wiiee.
vi har varit en sväng och provat lite studentmössor och annat kul till studenten som just nu känns rätt långt borta!men de kommer nog gå rätt fort skulle ja kunna tänka mig!

igår var de match också, borta mot Tjust! lång resa på 2,5 timmar och maaaaat på de.
vi hade kul och resan blev lyckad med 3 poäng med oss hem,
vårat gäng 3 poäng, gott brudar!

ikväll blir de träning och josse är tillbaka i min lägenhet åh de känns bra som fan!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0