I huskvarna och här för att stanna .

tjooo :)

Nu var de riktigt längesen jag hörde av mig.
Detta beror på att jag inte haft något internet på väldigt länge.
Speciellt inte på Öland.

Åh jag har så mkt skojjigt att berätta men hinner inte de just nu, ville mest bara berätta att jag lever och att jag inte har glömt bort er!

Det ska bli mkt bättre uppdatering nu när jag äntligen kan vara hemma och har tillgång till internet :)

Igår kom jag hem och tränade i regnet, sen följde jag med linn hem :)
massa mys som vanligt i ovansjö..
Åh jag fick en "allra bästa kompisen" mugg
åh jag de känns sjukt bra, tänk attnågon kan tycka att jag är de!
värmer något enormt.
Linn du är underbar!

Snart är de dags för oss att åka in till stan och shoppa lite, åh ikväll blir de fira albert :D
PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0