ödeshög igen .

hej, nu är jag hemma hemma, alltså i Ödeshög igen.
Matchen idag har jag inte så mkt att säga om mer än att tagget var på topp före. jag var pigg och ville så jävla mycket.
Men tyvärr ville inte min kropp lika mycket.
Så för min del gick inte matchen så jättebra.

Vi spelade mot hovslätt och de blev 1-1- Sara linder gjorde målet, riktigt snyggt!
Hff´s insats var bra tycker jag för att vara första träningsmatchen.

Åh jag fick starta :D ajja nog om den matchen, nu siktar vi på nästa.


Imorgon är de linköping som gäller. Jag har tagit ledigt från skolan, ska iväg till ortopedtekniska för att få mina EFTERLÄNGTADE inlägg. Åh därefter ska jag göra en muskelmätning. Så de blir spännande, lite läskigt kanske!

vi får se hur de går, jag lovar att berätta vad som hände!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: emily

fina bilder i headern :)

2009-02-22 @ 20:42:44
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0