Lördag .

heeeeeeej, nu är de lördag igen åh HELG!
Mmm, jag tycker om de, ingen skola ingen stress åh en massa roligt!


Igår var de fredag åh full rulle som vanligt, men den avslutades riktigt lugnt til skillnad från de övriga fredagarna nu på senaste tiden. Josse och Alexandra var här och såg på film och umgicks lite. De var riktigt treevligt faktiskt!
Innan de så var de skola mellan 9:15 - 16:00 åh avslutades med träning först med skolan mellan 14:30-16:00 och sedan köpa en banan på willys åh därefter träning atlantis mellan 17:15 - 18:15 åh därefter brottning mellan 18:30 - 19:30. Jaa, man kan säga att jag var ganska trött efteråt.


Idag tänkte jag ta de ganska lugnt, åka upp till tipshallen en sväng åh se A-laget spela sin första träningsmatch. Matchen börjar kl. 14:00 så har en aning brottom.

Ikväll ska jag kanske till sebbe i habo en sväng åh fira hans 18års dag!
Men de blir bara en liten sväng för imorgon är de första träningsmatchen åh jag TAGGAR som faaan!


hörs senare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0