Hälsodag, torsdag .

heeej alla läsare
Nu är jag tillbaka igen, åh nu med en hel hälsodag att berätta.
Vi började med sovmorgon, Mmmm, passade mig ganska bra. Åh därefter var de curling mellan 11:00 - 12.00. Eftersom de andra dissade oss så var de bara jag, josse och linnéa och vi fick curla med några riktiga snyggingar :)
För min del var de ju första gången åh självklart bellade jag ju, skämde ut mig åh linnea var framme med kameran.
Men första stöten blev lyckad åh inte för att skryta men den kom faktiskt in i boet åh gjorde att vi vann :D

Därefter var de lunsch på sibylla åh Alexandra och Hanna kom för att snacka lite. Trevligt! Därefter åkte vi till skolan och skulle ha Yoga mellan 13:30-14:30 åh de har jag inte mycket att säga om. Avslappningen var den bästa.
Sedan stannade vi kvar i skolan en sväng och pluggade lite svenska, har prov imorgon!

Nu tänkte jag sätts mig till bords med joss och käka lite nudlar innan träningen kl. 20:00 som är i tipshallen, skönt med innomhus nu när de är sånt skitväder ute, regn!

 

Ajja, vi hörs, PUSS

Kommentarer
Postat av: fanny

tusen tack! jag köpte skorna för 129kr på rea ett fynd alltså. kram

2009-02-26 @ 20:07:52
URL: http://papperssax.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0