de rullar på nu .

hallå alla där ute, hur mås de?
Just nu sitter jag hemma hos josse och lyssnar på henne när hon predikar om hur jobbigt de är att få bort tejpen efter att ha tejpat foten till en träning. Jag som bara har tejpat 4 månader innan har ju innnnnnnngen aning lixom! haha, men hon är söt endå där hon sitter där och kämpar, medans tejpen absolut inte vill lossna, jaa det är väl så de ser ut just nu.

jag har precis duschat efter en rolig träning nere på zinken med 7 minusgrader, men inte gjorde de oss något. Lr lite problem hade vi nog med att konstgräset var som att springa på asfalt och dobbarna gjorde att man bara gled runder.

Dagen förövrigt har varit bra, vi har fått nya lås och jag fick göra min första sanda (fotbollsträning) på tre veckor, Känslan av de var STOR!

Åh jag kände LYCKA ......


Kvällen avslutas hemma hos joss, ska sova här inatt, vi ska väl som vanligt spela kortspelet 500 som jag med andra ord hatar, förlorar alltid, åh josse tycker de är lika kul varje gång.
 Därefter en beckfilm åh sedan ska jag förhoppningsvis få sova,
Yes, vi följer våra rutiner, åh vi TRIVS så jävla bra!


Puss på er, hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: josse

Du min lilla favorit är för jävla bra o underbar!! Det finns ingen så bra som du, ÅH DU ÄR MIN BÄSTA VÄN!! Puss på det! <3

2009-02-18 @ 22:49:36
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0