My life is like a fucking roller coaster .

Något jag inte förstår är hur livet kan gå så upp och ner hela tiden, ena dagen är som om man glider runt på moln medans andra dagar är som att vara djupt under jordytan.

Pallar inte med att benhinnorna ska börja krångla igen. Det som har börjat så jävla bra nu!
Så fort man börjar känna sig bra, vara pågång jomen då fuckar allt ur totalt och man är tillbaka på noll igen.
Det är inte första gången detta händer och de börjar ta på krafterna.

Många tänker säkert sluta med fotbollen då, men de är inte bara att sluta.
Fotbollen är mitt liv och jag skulle kunna göra allt för att slippa ha ont och kunna spela.
Det är de enda jag känner att jag vill göra just nu!
Varför kan alla inte bara låta mig göra de, eller vad har jag gjort för att förtjäna just detta?

Om man råkar bryta benet, visst det är jobbigt under den tiden man är skadad, men man har ju alltid något att sträva efter ett datum som man vet att man kommer kunna bli bra och kunna börja träna igen. Ett mål, men med mina benhinnor finns de inget som säger att då kommer detta gå över eller bli bra.
Det finns där hela tiden som ett irriterande jävla utslag som bara slår ut hela tiden och gör mig riktigt ledsen.

Fatta att de är sjukt jobbigt, snälla försök förstå!
Om jag bara kunde skulle jag göra vad som helst för att slippa.
SMÄRTA!

Ajja, de hjälper varken mig eller någon annan att vara nere dags att peppa upp sig och tänka positivt,
Jag ska fan komma tillbaka, åh de bättre än någonsin eller hur libbe :)

Tack till mina underbara vänner som alltid finns där för mig!

PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: libbe

DET KOMMER BLI BÄST! TAGGA BARAAA <33

2009-04-28 @ 22:22:55
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Linn

du är min bästa, finns alltid här <3!

2009-04-29 @ 19:25:42
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0