upprörd .

Jaa, nu har jag en hel del saker att berätta, vet inte riktigt var jag ska börja. Men såhär var det.

Vi hade egentligen träning idag mellan 17:00-18:30 på zinken vanlig fotbollsträning. Åh på grund av de så tänkte jag att jag både hann plugga lite på svenskaprovet före och efter träningen eftersom vi slutade runt tre redan.


När jag hade kommit hem och börjat plugga, får jag ett samtal från josse en timme innan träningen börjar, åh hon berättar att det inte är någon träning utan att vi istället ska till tipshallen och lägga in mattan. Hon berättar också att hon fått reda på detta igenom Alexandra åh att hon inte får tag i någon utav tränarna, pelle har tydligen sin telefon avsängd, smart!


Jag blir så himla irriterad, hallå? Vadå planering! Jag som tänkt att jag skulle pluggat hela kvällen inte vara uppe i tipshallen flera timmar och lägga in någon matta. Absolut, det hade varit okej om de berättat detta för oss i måndags när vi frågade så vi hade kunnat planera tiden lite bättre och plugga lite innan. Men inte en timme innan träning.


Som tur var fick joss tag i marianne och förklarade allting och de löste sig, så nu sitter jag här och råpluggar för jag måste verkligen kunna detta nu tills imorgon. Men jag kan bara inte släppa detta. Att de alltid ska vara så dålig planering och framförhållning.


Så nu vet ni, haha. Tillbaks till pluggandet.

Vi hörs nog senare  ikväll!




Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0